tiistai 29. huhtikuuta 2014

TJ 43


Deeeeeerp!

Kohta on jo Toukokuu.. Mihin tää aika oikein menee?! 
Ei sillä, ei se mua haittaa, ei sit niin yhtään!

Girujen keikkaan on enää (vielä) 43 päivää!! Ja mun loman pitäis alkaa just sillä viikolla, eli tässä samalla tulee laskettua päiviä lomaan :D Siitä pitäis olla kaks viikkoo sit lomaa~ Parempi ois olla prkl.. 

Suunniteltiin myös et mennään Korkeasaareen sit Girujen jälkeen! Koska en oo ikinä käyny siellä paitsi ehkä joskus 20 vuotta sitten, niin sitä ei ees lasketa. 

Mut joooo!
Vein viime torstaina Yodan ja Legolaksen porukoille taas hoitoon, kun lähettiin perjantaina pitkästä aikaa Tampereelle Lauran ja Arin luo! 
Keli oli mitä mahtavin, niin tottakai mä poltin itteni automatkalla... Mulla oli kyllä aurinkorasvaa mutta kyllä mulla silti kärvähti käsivarret ja rintakehä.. Piru.

Käytiin sillä reissulla myös vihdoin ja viimein siellä Ikeassa! Löydettiin kaikki mitä tarvittiinki, ja vähän muutaki.. Mut voi jumaliste se on kyllä kunnon sokkelo. En tuskin vois mennä sinne yksin, ku pyörisin siellä 3 tuntia ihan pallo hukassa. Eipähän (toivottavasti) tarvii siellä nyt hetkeen käydä.

Tuli taas syötyä, istuttua "terdellä" ja jauhettua kuraa. Eli sitä mitä aina ennenkin ja hauskaa oli!

Koskaan emme syö sushia.. Ja tossa oli vaan mun mätöt 8D Ehkä ihan hyvä, että Jyväskylässä ei oo mitään sushimestaa...



Saatiin tässä jokunen aika sitten vihdoin katottua MEJIBRAY:n uus (ja ainoa) live dvd, joka ilmesty vähän aikaa sitten! Enkä onneks oottanu sen näkemistä paljoo...


TOUR OFFSHOT. Janna käytä joskus aivojas.. Mut mä nyt oon tunnetusti pessimisti.

Katoin sitä ihan kuola poskella, enkä tajunnu mitään ennenku Janne päätti mainita että siinä dvd:llä on juttua siltä keikalta missä me oltiin Japanissa....... Kuolin. Oliko ees pikkusen siistiä!! Se keikka New Side Beachilla oli ikimuistoinen, ja nyt sitä näkee vielä dvd:lläkin! Oon ihan onneni kukkuloilla! 

Kuten myös tästäkin...

MEJIBRAY:n AIDOT NIMMARIT AAAAAAHAHAHHAHAHA!!!

Harrastin sit vähän DIY:tä että sain ton kivasti seinälle. Maalasin noi kehykset hopeella spraymaalilla, koska ton julisteen kokosia kehyksiä on varmaan mahoton saada, enkä suostu tota leikkaamaan pienemmäkskään :D Nyt se on bueno!

Pääpointtina siellä Ikea:ssa käymiselle oli metsästää kehykset siihen Gazetten keikalta ostetulle julisteelle. Se juliste on niin pirun laadukasta materiaalia, etten tahtonu pilata sitä laittamalla sitä seinälle ilman kehyksiä. Plus, että se juliste on niin helkkarin hieno että se oli pakko saada kehyksiin....

Kattokaa nyt sitä!!! AH!
Nyt kun vielä saisin ton seinälle... 8D Jumaliste se on kyllä iso.. Taitaa olla 73 x 103 cm! Mulla on jo paikkakin sille valittuna, kunhan iskä tulis käymään kahvilla :))))))) 


Dem paws 

Yodaan on hyvä lopettaa! 
Hyvää vappendaalia kaikille! Ite en meinannu tehä mitään ihmeellistä, paitsi mättää munkkeja ja simaa! NOMS! Ihan typerää kun perjantaina pitää mennä töihin :(


0 kommenttia:

Lähetä kommentti