tiistai 13. toukokuuta 2014

There was a time when I had hair on my head


Kiinnostaa kun kilo kakkaa mennä yöllä töihin, ku siellä sataa noin pirusti :( Yh.

Ei oo tapahtunu mitään sen ihmeellisempiä!
On tullu katottua jääkiekkoo, valitettavasti... Mutta vielä valitettavampaa oli että tuhlasin pari tuntia elämästäni Euroviisuihin. Oli kyllä maailmankaikkeuden surkeimmat viisut, ei voi muuta sanoo :D Onneks Laura oli jakamassa mun kanssa sen kauheuden Facebookin välityksellä, ja Janne kuunteli mun valituksia sohvalta käsin. Ei sitä karmeutta ilman viiniä ois kyllä kestäny.

Mutta surkeeta on ollu kyllä Leijonien pelikin.. Paitsi tänään! Mun pumppu ei kestä kattoo niitä pelejä, sit vituttaa niin paljon ku menee nukkumaan ettei ees unta saa. Mutta pakko niitä on silti kattoo.. Koska.. Logiikka.


Nyt on taulukin jo seinällä, kyllä nyt kelpaa maata sohvalla ja kattoo telkkarii!! Tosin välillä tuntuu että tulee katottua ihan jotain muuta ku sitä telkkaria... Mut vaihtu muuten telkkarikin siinä samalla! :D 

Vielä kun sais kaiuttimet niin kyllä toimii! Tosin meinasin nyt ainakin väliaikasesti laittaa omat tietokoneen kajarit siihen. Sit on kunnon Gazette-katsomo valmis! Nimittäin se uus live dvd julkastaan ens viikon keskiviikkona.. En selviä siitä hengissä. Tulee varmaan tuntomaan kivasti, kun näin ne ite samalla kiertueella Japanissa... Ainakin CODA tulee tappamaan mut ihan varmasti. Se on varmaan maailmankaikkeuden parhain livebiisi, eikä siinä ees lauleta.

U JELLY?!
Koska olen henkisesti 5 v, niin juhlistin vappua vielä uudestaan ja ostin Darth Vader ilmapallon HOHOO!! Ku en kerran vapuks sitä saanu : (




 
Sanokaa taas heippa mun tukalle, nimittäin tänään oli parturi! Jaksoin mä sen just siihen asti kasvattaa, että sain sen ponnarille. Kysyin Lauralta mielipidettä, että leikkaanko vai kasvatanko vielä "Leikkaa se pois, ettei mun tarvii kuunnella sitä valitusta" XD Saatoin ehkä hieman valittaa nääs.. "NÄÄ HIUKSET ON KAIKKIALLA!". Niin että miettikääpä sitä, kun mun hiukset oli joskus reippaasti yli olkapäiden..

Meinasin ensin että kasvatan Giruihin asti, mutta ei mun hiukset olis kuitenkaan siihen Satoshi cossiin riittäny, niin peruukki saa pelastaa jos teen sen! :D Ei kyllä olis mun hermotkaan enää riittäny kuukautta sillä reuhkalla...

Ei sitä enää paljoo päähän jääny..

Huomenna värjätään taas! En tosin oo vielä päättäny että vaihanko väriä, vai mitä teen.. Joten eipä heru kuvia ennen sitä HHAAHAHAH!

Varasin muuten sen tatuointi ajan vihdoin ja viimein! Sain Jannelta sen lahjakortin Ianille, niin nyt sain varattua ajan! On siihen vielä ainakin kuukaus, mut oi en malta oottaa! *3* It's going to be epic!

Laura tulee tänne nyt perjantaina! Niin mietittiin että jos nyt vihdoin mentäs katsastamaan Jyväskylän yöelämä näin melkolailla kokonaisen vuoden tauon jälkeen. Mitä siitä muusta, mutta RUMA!

GIRUT TJ 29 !!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti