lauantai 5. huhtikuuta 2014

Counting Goats


Kestoväsymys.. Väsyttää väsyttää väsyttää. En tiiä johtuuko kellojen siirtämisestä, vai mistä mutta voi haukotus. 
Jos ens viikolla sais otettua vähän iisimmin. Not.

Ei mulla kyllä mitään ihmeellistä päivittämistä oo, mutta päivitänpähän silti!


Keyboardcat!
Säälin Yodaa ja Legolasta aina välillä. 
Oon yrittäny siivoilla ja järjestellä kämppää pikkuhiljaa.. Alotin Gazette alttarista, koska tila loppu.. Oli pakko siirrellä hyllyjä että sai enempi tilaa! 


En ees uskalla laskee kuinka monta Gazetten cd levyä mulla on.. Taitaa mennä yli 50. Hups. Pitää olla harrastuksia!

Vaatekaappi on varmaan sit seuraava järjestelyn kohde. Rupesin tässä joku päivä miettimään että varmaan 80% mun vaatekaapin sisällöstä on bändipaitoja.


Koska tossakin on vaan mun Gazetten paidat ja ainakin yks puuttuu kuvasta... Ja kaikkien muiden bändien paitoja on sit... Paljon! Ihan mielenkiinnosta vois sit laskee ne jos joskus saan aikaseks siivota.

Käytiin viime viikolla vihdoin kattomassa uus Captain America!! Ja vois jeesus se oli aivan helkkarin hyvä!! Sillon ku ei pysty innostukselta mättämään popcorneja, niin elokuva on hyvä! :D Ja lihakset on aina plussaa... 5 sekuntia elokuvan alusta, niin kaikki naiset tukehtuu kuolaansa.

Ostin nyt kans niitä kunnollisia tusseja, joita voi jopa käyttää ilman kuolemista. Nyt vaan pitää opetella käyttämään niitä.. Yhen työn jo tuhosin evottamalla.. Ei onneks vituta kun oot ensin hahmotellu piirustusta lyijykynällä sata vuotta, sen jälkeen tussannu ne ääriviivat kunnolla.. Ja sitte pilaat sen koko paskan XD PRKL. No virheistä oppii........ Toivottavasti.




Ainiin! Löysin tasan samanlaisen huivin huuto.netistä 4€:lla, ku se minkä hukkasin Miyavissa! Mutta toi on kyllä paremmassa kunnossa kun se mun vanha! Ah, onneks~

Ja voitte sit sanoo heipat mun Smurffi (tai Posti) tukalle, koska alotettiin taas värin vaihto prosessi! Nyt oli 5 kerta tänä vuonna hoh! Se on aina yhtä ihanaa lätkästä vaalennus shokkivärin päälle, kun ei ikinä tiiä mitä siitä tulee XD 

Nyt siitä tuli tämmönen!! 8DD HAH!

Perjantaina on sit taas lähtö Helsinkiin, ADAMSin keikalle! En malta oottaa!! 
Ens viikolla parturin jälkeen pitää sit lätkästä kunnon väri tohon päälle, että ehkä näyttäs vähän inhimillisemmältä siellä keikalla.. 

Tänään tuli tehtyä jopa jotain kehittävää. Vihdoin Fili sai kesärenkaansa ♥ Ihana vihdoin päästä nastoista eroon! 
Jos sitä sit siemailis viiniä (oon sen ansainnu!) ja kattois jotain live dvd:tä! Mutta ei MEJIBRAYn eikä Nokuburan dvd:tä koska en saaaaaaatana vieläkään oo saanu niitä. Toisen ne lähetti mulle varmaan 3 viikkoo sitte ja sen toisen saan maanantaina. Tää mun tuuri ♥ En olis onneks halunnukaan nähä niitä....

Tänä viikonloppuna otan ihan iisisti. Meen joskus ysiltä nukkumaan...


0 kommenttia:

Lähetä kommentti