lauantai 1. maaliskuuta 2014

A wild X appeared


'Sup bitches! 
Oi, ihanan keväinen ilma ♥ Katotaan vaan niin ens viikolla sataa 3m lunta.. Mun puolesta kesä sais tulla jo! Paitsi harmittaa vaan vähän, kun en päässy käyttämään ku kerran sitä mun Jonilta lahjaks saamaa lumiharjaa.. XD No ens talvena si!

Laura ja Ari kävi täällä viime viikonloppuna. Meidän ei aluks pitäny kattoo sitä Leijonien pronssi ottelua, mut sit jotenkin vahingossa katottiin se kuitenkin.. Musta tuntuu että mun kurkku on vieläkin kipee siitä huutamisesta...

Mut eihän sitä peliä voinu kuivin suin kattoo! Tehtiin tortilloja ja boolia noms~

Smurffilimua, limua, VIINAA, toista viinaa.. Öö.. Omenamehua. Olikohan muuta? Oli ihan pirun hyvää!
Cards Against Humanity ja Q&A a day päiväkirja asia!
Sain Lauralta myös mun synttäri/joululahjan! 

Olin noita molempia himotellu jo aikoja! Onneks en ite ostanu tota Q&A kirjaa XD Oon nyt ihan into pinkeenä täyttäny tota ja en malta oottaa että pääsen täyttämään sitä lisää! Kokeiltiin tota Cards Against Humanitya sit jossain vaiheessa ja ei prkl se on ihan mahtava! Siinä on just meille suunnattu peli. Kiitos rakas ♥

Päätettiin sit kans Lauran kanssa värjätä mun hiukset (part 4) keskellä yötä. En tykänny yhtään siitä mun edellisestä väristä :( Se oli vähän liian tylsä mun makuun.


Eli ensin mentiin epämääräsestä pinkki/blondi/valkosesta..

Tommoseen My Little Pony violettiin, jossa oli pinkkejä raitoja
Ja sit värjättiin uusiks. Mut tällä hetkellä ei oo kuvaa niin näätte sitte joskus. Meinasin tätä väriä pitää ainakin Miyaviin asti, ni kattoo sit mitä keksii taas sen jälkeen! 8D Asiakkaiden kommentit on aina hienoja kun värjään hiukset.. "Me aina ootetaan että minkä väriset hiukset sulla seuraavaks on!". Halvat on huvit XD

Kyllä mulla näitä värejä riittää...
Tää työviikko oli melkolailla kaikin puolin perseestä. Oon paskonu jalkani jotenki mystisesti tai se on sit vaan niin rasittunu, että oon nilkuttanu menemään. 
Sit mulla on ollu koko viikko lämpöö/alilämpöö mitä lie.. Oon nyt mittaillu pari kertaa joka päivä ja jonain päivänä mulla meni 35-37,7 välillä... Ihan helvetin normaalia. Ei ihme että olo on ollu ku rekan alle jääneellä. Luojan kiitos että mulla on ens viikolla vaan yötyötä, eikä päivää ollenkaan. Pääsee vähän relaamaan. En nimittäin oikeesti haluis lähtee työterveyteen inisemään, pidän sormia ristissä että nää vaivat parantus ihan itestään :D

Sain myös raivohullun asiakkaan torstaina joka huus mulle varmaan 5 minuttia putkeen. Ihan mitättömästä asiasta, jonka olis voinu hoitaa ilman huutamistaki.. Kuuntelin sitä siinä sit vähän aikaa ihan pokkana, kädet raivosta täristen ennenku mun mitta meni täyteen ja sanoin vaan "Juu pahoittelen, hyvät päivänjatkot rouvalle :)))" ja ajoin veke XD Toinen vaihtoehto oli ajaa sen päälle. Naiset stna. Mun ihmisviha vaan kasvaa päivä päivältä.. 



Muuten oon kuluttanu aikaa tekemällä tota "Wreck This Journal" - kirjaa! Se on ihan paras! Jossain vaiheessa sun pitää mennä ton kirjan kanssa suihkuun, heittää se vaikka parvekkeelta alas, kaataa siihen kahvia yms yms! 

Ja ku sain Jonin NDS:n lainaan, niin oon pelannu Pokemonia ihan kuola poskella 8D Mikään ei oo parempaa ku maata sohvalla, kuunnella musiikkia ja pelata Pokemonia.

Oi melkein unohtu... Mähän ranttasin ystävänpäivästä tässä.. No ystävänpäivän lähellä. Sit Janne päätti antaa mulle "pienen" yllärin.....


HAAAAAAAALASFAFAAFKA!! Voisin vaan tuijottaa tota Tsuzukun kuvaa 247.. Jeesus. 
Ja sitten tommonen kiva pieni TATUOINTILAHJAKORTTI!!!!!! ♥ Nyt mun on IHAN PAKKO varata aika Ianille ja ottaa lisää mustetta *3* En oo vaan vielä voinu varata aikaa, KUN MÄ EN PERKELE OSAA PÄÄTTÄÄ MITÄ MÄ SEURAAVAKS TAHON OTTAA!! Mun tietokoneella on tatuointikansio, jossa on tällä hetkellä varmaan 50 kuvaa jotka aion jossain vaiheessa ottaa ihoon.. Haluaisin kaikki kerralla, niin on ihan pirun vaikee päättää minkä otan eka T__T Haluunko täyttää mun vasemman half sleevin full sleeviks vai oikeen.. Vai... WHAT?! MUT KIITOS JANUSCH ♥

Joo.. Kattoo nyt XD Ehkä mä joskus osaan päättää.... Not. 



1 kommenttia: