torstai 20. helmikuuta 2014

Voi niitä aikoja


Todellakin.

Mulla oli ehkä maailman hienoin huone sillon kun vielä asuin porukoilla, ei saakeli! Löysin koneen syövereistä kuvia ja on oikein pakko laittaa tänne kaikkien ihailtavaks.
Tais olla vuodet 2007-2011! Koska -11 muutin pois.

Arvatkaa sainko paljon kommenttia... 



Tästä oon erityisen ylpee!! 


Koskaan ei voi olla liikaa Reitaa

Eihän se aina tommonen ollu, mutta melkolailla kyllä. Kuvat vaan vaihtu aina välillä! Jossain vaiheessa mulla oli silleen, että seinää ei näkyny senttiäkään. Olisin vuorannu katonki, mutta jostain kumman syystä isä ei oikein suostunu siihen..

Eikä nyt Jannekaan kovin innostunu ajatuksesta kun olisin halunnu vuorata eteisen pelkällä Reitalla... Koska kyllä mulla kuvia riittäis!! 8D Mä olisin ehkä oikeesti tehnykin sen.... Hoho! Reitaa, Vallilaa ja kissankarvoja, niistä on koti tehty! 

Kestopäänsärky jatkuu edelleen hoh hoijaa.. Sen on siis pakko olla syöpä. Onneks huomenna on perjantai ♥ Laura ja Ari tulee tänne, niin saa nähä miten tästä viikonlopusta selvitään!

Mulle on iskeny hirvee cossaushimo.. Johonkin coniin olis kiva mennä ja cossata SNK:sta vaikka Leviä... Ei vidd ois siisti! 



2 kommenttia:

  1. Voin vain kuvitella vieraiden reaktion, kun ne tulis Reitalla tapetoituun eteiseen.

    Mennään vaan coniin. Mä voin cossaa jotain tekken hahmoa, esim näin http://www.pmslweb.com/the-blog/wp-content/uploads/2013/10/50-Nailed-it-tekken-king.jpg

    VastaaPoista
  2. Täähän näyttää aika samanlaiselta kuin mun seinät näytti kotona. (Jonkun verran kuvia vielä irroittamatta.) Nyt mä sitten kriiseilen, että mitä teen täällä mun asunnossa. Kun kaikki värit sopii hyvin yhteen ja tää on tosi siisti ja huonekalutkin tyyliin samaa sarjaa. Ja jos iskisin julisteita seinälle, se sama jatkuvuus rikkoutuis, eikä värimaailma enää sopis yhteen. Mitä mä teen :---(

    VastaaPoista