tiistai 23. lokakuuta 2012

Random stuff

Tähän aikaan illasta mua harmittaa suuresti että toi meidän toinen telkkari ei vieläkään oo toiminnassa.. Salkkarit stna! Aina kuulokkeet päähän ja musiikki niin kovalle ettei varmastikaan kuule ees omia ajatuksiaankaan XD 

Ei saatu tuparilahjaa kun parilta, mutta ne pari oli jo niin mahtavia ettei mitään rajaa! 
Laura ja Ari niin tietää mistä me tykätään XD
Tää on mun ehdoton lemppari noista kaikista!
Noiden lisäks saatiin vielä boolikulho ja kauha joita oon himoinnu tässä.. No ainakin siitä asti kun jouduttiin Lauran kanssa tekeen booli ämpäriin ku meillä ei ollu mitään muuta XD 
Tää oli Annilta ♥ Nyt kun vielä oppis käyttämään.. 
Muuten oon tilaillu ihan itsekseni kaikkee jännää~ Mähän sanoin että syksy on paha paha vuodenaika XD
CTRL ALT DEL
Joita voi käyttää ihan vaikka mukeina tai sit kulhoina kaikelle jännälle!
Mut tää.. Oy mama~! Maailman siistein leivänpaahdin!! 
Ylläripylläri että valitsin ton värisen? :)
 Tota saiki odotella varmaan sen pari kuukautta mut on se sen arvonen!! Niin hieno etten kestä! Se vielä vaihtaa väriä jännästi eri valossa ku se on helmiäisväri~ Ja siinä on kaikki hienoudetki toiminnallisestiki vielä :D
Rakas avokki toi mulle orkidean ♥ Yritän pitää sen hengissä niin kauan kun mahollista! Harmi vaan että mä en oo siinä kovin hyvä.. XD 
Tässä jokunen viikonloppu väkersin taas pitkästä aikaa sushia! 



Tähän kuvaan on hyvä lopettaa ♥ Misokeittoa huom. Oli perkeleen hyvää vaikka ei siltä aluks näyttäny XD

0 kommenttia:

Lähetä kommentti