sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Elämää ei sen enempää

Ollaan oltu baarissa joo.. Eli Rumassa. Koska Ruma on se ainoa baari missä viittii ees kuvitella olevansa. Minkäs mä sille teen että kaikki muut JKL:n baarit on perseestä..

Viime viikolla käytiin alottelemassa Iirolla ja sen jälkeen vaikeuksien kautta Rumaan. Bussien piti mennä, mut sitten ei mennykään niin tilattiin lopulta taksi XD Aka ei vidd me osataan.




Olin niin viddn cool.. 
Ja sitten tulikin se vessanaamakuvien aika < 3

Nää kaks menee kategoriaan "I'm sexy and I know it!!!" 
Saana kerto taas hienoja tarinoita XD


Baarireissu oli kiva mutta sammumista oli havaittavissa. Mutta ei mun osalta!!! XD Mä en sammu koskaan.

Eilen oltiin Tuomaksen kanssa vaan kotona, oltiin vaan syötiin juustoja (eli mä söin koska T ei tykkää), juotiin viiniä ja katottiin Star Warseja. Ja ny jatketaan!

+ perkele tilasin hienot kengät enkä malta oottaa että saan ne... Näätte sitte!!!!!! 8D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti