maanantai 16. tammikuuta 2012

Yes I'm alive!!

Ihme kyllä.. 


Oli rankka uv ja sitäkin rankemmat synttäribileet! Joten todellakin ihme että oon elossa.. XD
Uutena vuotena mentiin porukoille huolehtimaan nesteytyksestä ja räjähtelevistä raketeista. Joista ei kyllä taida olla yhtään kuvaa.. Mut meitä oli kyl iso porukka siellä ei sen puoleen. Minä, Saana, Tuomas, Meiju, Sussu, Laura, Arttu käväs. Veli, sen kavereita. Porukat yms yms yms! Kyllä riitti melua :D Mutsi oli tehny maailman parhainta mättöä uv:n kunniaks ♥ 
Ja siihen se mun kuvasaldo sitten jäikin koska ei taida olla yhtään inhimillistä kuvaa ja niitä epäinhimillisiä kuviakin on vaan se muutama. Paskat mistään kuvista! Ku juodaan ni juodaan! XD Darraa en omistanut ♥


Ja sitten sai pari päivää kerätä voimia, nääs keskiviikkona lähettiin baaariiiiin!!! Ruma Ruma Ruma! Pitkästä aikaa Rumassa keskiviikkona niin että Saanakin on siellä sillo. 
Sain Saanalta ehkä karseimman synttärishotin ikinä.. Ja nään siitä varmaan vielä joskus painajaista XDD Mutta perjantaina me lähettiin taas juhlimaan mun synttäreitä ja Tuomaksen TJ0! Laura ja Arikin hinas perseensä sillon tänne meille!
Pelattiin juomapeliä ja Saana sai kaikki kunkut niin se joutu juomaan 27 HAHAHAHAHHA!!
Sain Tuomakselta liljoja (aka parhaita kukkia ikinä) ♥
Ja Lauralta&Arilta SW Darth Vader laavalampun!!! ♥
Kahtokkee ny sitä~ Pitää vaan kehittää sille joku hieno paikka!
Ruma bailut on aina parhaat bailut! Eli hauskaa oli! Laura heitettiin ulos ja vähän muutakin pientä säätöä XD Mutta mitä pienistä ja silleen! Seuraavana päivänä ei ees ollu darraa! Mitä ny aamusta vähän semmosta. Ja sit tietty se lagi hoho! Ja mä paskoin mun polvet :( En viitti laittaa kuvaa koska ne on aika.. Kuvottavat XD On ne nyt jo kyllä parantunu vähän mut silti.


Monorail cat!

Dataamisen vaikeus osa 3509832985235. Kiitti rakas Legolakseni ♥
+ Oon katkera kun tätä osaa ei oo leffoissa.
Lego rikko lasin omg! Huomatkaa kuinka tärkeä kuva.

Ja pakolliset naamakuvat jotka otin.. Joskus, en oo ihan varma! XD Mutta sit ku sais otettuu vähän uutta kuvaa niin u shall see something different!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti