keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Because you're worth it

En keksi mitään järkevää sanottavaa millä alottaa tää postaus.. 
Anywaaays. Käytiin Jannen kaa viime viikolla Jykylässä! Ja ylläripylläri en löytäny yhtään mitään. Tilasin itelleni Silmarillionin Suomalaisesta ja sit hommasin vihdoin tän!!!:
Dodge Challenger 6.1 litran motolla! 1:24. OMNOMNOM!! Ette uskokaan kuinka monta vuotta mä oon himoinnut radio-ohjattavaa autoo! Aka ikuisesti katkera kun en pienenä saanu semmosta ja Joni sai XD Meinaan kyllä jossain vaiheessa ostaa semmosen kunnon monsterin jossa on akku ja ihan kunnollinen ohjain ku tässä on vaan patterit ja toi ohjain on tommonen ratti :( Mutta kaikesta huolimatta tällä on vähän liiankin hauskaa leikkiä..
Nami nami salaattia ♥
Sain myös täysin uuden iPod Classicin~ Vein vanhan takuuseen koska siinä oli kuulokereikä rikki, niin ne sit päätti lähettää mulle ihan uuden XD Kelpaa! Koska takuu meni samana päivänä umpeen 8D
Ostin Jannelta myös Rock Bandin!! Arvatkaa vaan mitä ollaan tehty. Huomatkaa myös mun hienot "rumpukapulat" aka puulastat XD Joo joo oikeet kapulat on tulossa. Toimii noiki mainiosti!


Pe-la yö oli niin helkkarin järkyttävä työ-yö ettei mitään rajaa. Ei siinä muuten muttaku tuuli niin perkeleesti että saatto parhaimmillaan olla melkein yli puol metriä lunta. Mutta siitä si myöhemmin. Ensimmäisenä aamuyöstä jouduin soittamaan poliisille koska joku retardi pariskunta päätti lähteä ajamaan autolla kännissä.. Keskarin juttu tässä. Mulla on niin järkyttävä nollatoleranssi rattijuoppoutta kohtaan, että mähän muuten saatana soitan poliisille jos vähänki arvelen jonkun ajavan humalassa, että varokaa vaan. Olitte sitte kavereita tai ette :) 
Ja sitten jossain vaiheessa jäin autolla jumiin.. Lumeen.. KESKELLE VITUN TIETÄ! XD Keskelle vitun korpea huom. Siihen oli vähän tuullu lunta ja se näytti vaan joltain 10cm, mut sit sitä oliki yli puol metriä ja humps. Siihen jäi. Onneks joku random mies näki mut tyyliin kilsan päästä "Mä näin kun potkit lunta valojen eessä ja ajattelin tulla kysymään tarviitko apua!" PELASTUS! Stna. Rakastan keskellä ei mitään asuvia ihmisiä ku ne on niin uskomattoman mukavia. Sekin oli niin innoissaan että luulin et se olis ollu aineissa XD Ei saatu autoo ylös siitä mut sitte onneks vähän ajan päästä siihen tuli traktori niin sit saatiin se siitä pois. Eka kerta ikinä ku tarviin jotain tommosta hinaamaan mut veks.. Mut hei.. Pyrkikää samaan ja jääkää teki jumiin keskelle tietä XD Taitolaji ♥
Sähkökatkot on niin kivoja..
Kyllä mä tiesin että Lego on vampyyri.
Tehtiin mutsin kaa riisipiirakoita, oli perkuleen hyvii ♥


Kuka tulis potkimaan mua perseelle että jaksaisin vihdoin lähtee lenkille? Tarviin kyllä salivaatteet ja juoksukengät. En omista kumpiakaan :D Kato ku lähen tennareissa tarpomaan tonne. 200 Sit ups challenge alkaa taas JÄLLEEN, kolmas kerta toden sanoo.. XD Ja puntit. Mutsin raahaan mun kanssa salille ja samalla uimahalliin (kiitos työpaikan saadaan puoleen hintaan ♥). KYLLÄ TÄÄ TÄSTÄ SAATANA! En osta enää sentilläkään kaupasta sipsiä enkä karkkia. Paitsi töissä viikonloppusin saa syödä karkkia :) Hulluks siellä muuten tulee.. En syö enää muuta ku salaattia.. XDDDD Sen mä haluaisin nähä.. Tavotteena on saada 7kg pois kesäks, whos with me?! 8D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti