maanantai 5. joulukuuta 2011

What I wanz for xsmash

Ja synttäreiks.. Koska mä vanhenen kuitenkin alle 2 viikkoo joulun jälkeen.


Mä en kyllä oikeestaan tiedä mitä mä haluaisin.. Mulla on vaan yks semmonen joka on ihan must. Ja se on ekana. Muut ei oo missään järjestyksessä. Se Galaxy kuitenkin oli mun joululahja itelleni niin ei oo enää semmosta mitä kuolaan niin paljon :D Eipä.


1. Lahjakortti Flipsideen kiitos!! Mulla on ikävä Jounia ja varsinkin sitä neulaa raastamassa mun kallisarvoista ihoa! ;__; Ja mulla on edelleenkin 100 ideaa mitkä haluun toteuttaa 



2. Gazetten TOXIC limited edition CD ja D'espan Human-clad Monsters DVD ja Gazetten Remember the Urge CD josta en jaksanu laittaa kuvaa. En oo vieläkään saanu ostettua näitä ite ja mua ketuttaa ku pientä oravaa :( Gazette ja Despa valtaa maailman?


3. Star Wars kylpytakki!! Musta, koska ruskee on.. Jännä.

4. R2-D2 HUBI! Tätäkin oon himonnu vuoden päivät. On se niin söpö <3


5. Täydellinen biker takki! Joka onkin sitten niin vaikee löytää että ottaa jo ajatuskin päähän :D


6. Jeffrey Campbellin Lita Spike kengät koossa 38 KIITOS!!! ♥ Tämä tarve ei selittelyjä kaipaa.. VIDD KATTOKAA NY NIITÄ!!


7. 55'' TAI 60'' telkkari ton vanhan rutkun tilalle olis kans ihan kiva~ 


Mulla oli vielä vaikka mitä mutta sit mä unohin ne XD 


Minäkö vaativa?! Eeeeeen ollenkaan~ Mut ainahan sitä saa toivoo!

5 kommenttia:

  1. Jahas jahas, osaan nähtävästi lukea sun ajatuksia... Koska taitaapa muuten joku noista olla täällä pukin kontissa jo valmiina odottelemassa sua :3

    VastaaPoista
  2. NII VARMAAAAAAAAAANNNFAHFHAHGFASHFH!!! XD

    VastaaPoista
  3. Oi kyllä vain. Plus joku noista oli jo tuolla "Jannan syntymäpäivälahjat" -ostoslistalla. Voin heti tuottaa pettymyksen: Se ei ole 60'' TV :/

    VastaaPoista
  4. TOI STAR WARS KYLPYTAKKI WANTTTT *__________________*

    VastaaPoista
  5. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Se oli se mitä luulin saavani ;;____;;

    Slept: No aijaa! :D Oon himoinnu tota kylpytakkia ja niitä Darth Vader petivaatteita jo varmaan 100 vuotta. Kyllä mä ne prkl vielä joskus ostan! XD

    VastaaPoista