maanantai 19. joulukuuta 2011

Enää 5 päivää!

Kohta on joulu dindindiii~ Vielä pari lahjaa puuttuu ja jo ostetut lahjat pitäis paketoida. Kyllä tässä ehtii vielä!! 8D Ite sain jo aikasen joululahjan Jannelta viime viikolla~ Ja se on ehkä maailman siistein lahja... 
Oh hell yeah!!! Oon himoinnu valomiekkaa ties kuinka monta vuotta ja vihdoin sain Darth Vaderin valomiekka taskulampun!!!! <3 Saana ei vaan oikein arvosta kun mä leikin tolla 247 ♥ Vielä pitäis hankkia se valomiekka yölamppu ja ihan kunnon valomiekka, niin sitten saisin ne kaikki seinälle ja ai että kun näyttäis perkeleen hyvältä!! The force is f'n strong in me!


Mun materialismi on ollu aika rajattua. En oo oikeestaan ostanu mitään paitsi pari paitaa ja laukun. Ja tietenkin sen raaputusarvan josta voitin 50€! 8D
Vedon keikkapaita, toppi GT:stä ja toi 48 Hömpältä! Ostin kaikki ilman sovittamista kun laiskotti ja ne oli ihan täydellisiä! Paitsi toi Veto nyt on miesten S eli sinne mahtuis puol kylää samaan aikaan mun kanssa.

Kännykänkuorifetissi.. Toi kultanen leopardi ja nintendo-ohjain on mun lempparit! Ja nää kaikki makso yhteensä ehkä 10-15€. Eli ei tod paha :D
Ja uus laukku hömpältä! Se on ihanan mallinen ja kivan värinen. Saapahan välillä jotain muutakin ku mustaa.
Olispa jo perjantai!! JOPA 3 päivää lomaa! Ja sitten enää 6 (ehkä..) päivää niin alkaa 8 päivän loma~ En malta odottaa! Joulu ja uusivuosi on parhaita ikinä ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti