sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Bloody shoes

Guess what? Ostin tässä kahet kengät. Mut kuten oon ehkä jo jossain maininnu ni onneks alko uus vuos niin nyt saan taas ostella kenkiä ihan ilman omantunnontuskia. Tosin ei mulla niitä kyllä muutenkaan oo mut eräät ihmiset ei oikein taida arvostaa mun kenkäaddiktiota tai jotain..

eBay heräteostos.. Oli ihan pakko kun makso kai vaan jotain 20€ ja nää on totaalisen ihanat kävellä piiloplattarin ansiosta ja muutenkin mageet kun näitä voi pitää tolleen kahella eri tavalla. Ja toi peep toe on söpö. Tilasin kyllä vielä yhet ihanimmat talvikengät ikinä, mutta ne oli sitte loppunu niiden varastosta *rage*

Laura oli tosiaan täällä ti-pe. Tuli illalla ja lähti sit aikasi aamusta. Käytiin torstaina jyväskylässä pyörähtämässä ku ei vaan voinu homehtua koko aikaa kotona. Ostin sieltä sit esim nää:
SpiritStoren aleista.. Mun EI pitäny ostaa mitään. Mut nää on aivan saatanan ihanat eikä mulla oo yhtään nilkkureita, ja hintakin oli about 18€.

Ja himoittuna heräteostoksena ostin uuden kännykän..
Jota rakastan jo nyt yli kaiken !! Tää on ihanin puhelin mitä mulla on ikinä ollu~ Ja taitaa olla ihan eka kännykkä joka ei oo Nokia, vaikka mulla on ollu ainakin 10 eri puhelinta.. Perkele ku mikään ei kestä 2 vuotta, hyvä jos vuoden ees kestää. Mut otin tähän sen ½ vuoden "takuun" että saan heittää tän vaikka seinään ja saan sit uuden. Koska mä taidan tarvita sitä.. Kännykät + Janna = trainwreck. Toi kosketusnäyttö on sairaan hyvä enkä ainakaan vielä oo löytäny mitään huonoo tästä. Se edellinen saa jäädä mun viimeseks Nokiaks, aamen. Niiden laatu on huonontunu ja nykyään ne on ihan pyllystä :( Tietenkin muutamia hyviä löytyy mutta anyways.

Laura tulee tänne taas lauantaina! Vaikka mulla on jälleen töitä.. Perkele ku ei pääse ees baariin. Tipaton tammikuu todellakin toteutui vaikka lollasin sille ajatukselle viimestä päivää.. Viimeks oon juonu/käyny baarissa 5 päivä.. Musta kehkeytyy kohta absolutisti. Tai sitten katkera ämmä koska en saa nollata.
Saana ja Tuomas huolehti nestetasapainostaan täällä eilen, kun MINÄ olin.. Töissä.

Löysin onneks oikeen kokosen lemppari Pendulum-paidan yhestä nettikaupasta niin oli pakko sekin ostaa!

Ja tietenkin.. TAMAGOTCHI!! Oon himoinnu Tamagotchia ikuisuuden ni oli pakko sit tilata eBaysta ku hintakaan ei ollu ehkä ku jotainnnn 9€. Se on jo kerran kuollu yön aikana ku unohin laittaa sen nukkumaan.. Hups.

Naamakuvaaaaa. Jeesus mikä kalkkilaivankapteeni... Värjäsin hiuksiaaaa tässä joskus. Ja otin nyt kirkkaamman punasen. Ostin myös erilaista värjäävää hoitoainemömmöö ni jos saisin pidettyä tän näin kirkkaana. Tahtosin kyllä ihan totaalisen kirkkaan kirkkaan punaset.. Ah ne ois ihanat. Reuhka reuhka reuhkaaaaaaaa~ Parturi on onneks ens viikonloppuna.

NP is out of hiar!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti