torstai 29. elokuuta 2013

31 days



Voi luoja mikä sisustuskuume. Ei olis pitäny avatakkaan sitä Ikean kuvastoo...
Mutta onneks on Japani niin vasta sen jälkeen saatan päästää tän mun sisällä mylläävän monsterin valloilleen XD Oon jo kauan tahtonu tehä tästä paikasta kodin näkösen ja hommata uusia juttuja. Tiemme käy Ikeaaaaaaan! Varsinkin nyt kun saan uuden kämppiksen! Yksin eläminen on parasta, mutta vähän tyhmää. 
Ei sekään välttämättä oo että tähän jäädään, että jos eteen tulee joku kivempi/isompi kämppä tms niin saatetaan muuttaa sit. Sen näkee sit!

Mutta ainakin niitä perkeleen kehyksiä mä tahdon! Pari hyllyä.. Ja... Juttuja.. XD Onneks ei oo mitään isoja kalusteita hankinnassa, mutta isompi tv taso olis kyllä aika bueno. Varsinkin nyt kun kissat tuhos tosta vanhasta ne pyörät.. XD Samalla kun ne tuhos mun CD-tornin.... On ne sen jo 2 kertaa kaatanu niin toi nyt oli odotettavissa.. Mutta mitäpä siitä tornista, ku mun cd:t!! Siinä vaiheessa olis tullu kissapataa jos mun cd:t ja dvd:t olis tuhoutunu XD Olis menny reippaasti yli 1000€ edestä levyjä.
Ja vaatekaappi pitäis kasata myös ja järjestellä ja siivota ja voi luoja. Miten löydän aikaa siihen kaikkeen?! Mut siinä vaatekaapissa on peililliset liukuovet ♥ Vihdoinkin saan kunnollisen peilin! Plus että säilytystila on aina tarpeen! 


Ja kuumeesta puheen ollen.. Oon viime perjantaista asti kieriny kuumeessa ja räkätaudissa. En oo jaksanu hakee saikkua vaikka töissä onkin ollu välillä yhtä helvettiä. Mulla nää ei yleensä kauaa kestä, mutta nyt näyttäs kestävän.. Heikot hakee saikkua ja silleen.. XD Särkylääkkeiden ja energiajuoman voimalla!! 
Tän kuumeen takia viime perjantain ryyppäys sessio meni ihan puihin kun piti mennä jo ennen 12 nuq, turmio tuli.. Heh. No ei voi aina pystyä!

Sain eilen yheltä asiakkaalta ihan perkeleesti omenoita! Ihana ♥ Ja just tyyliin maanantaina valitin että miks mä en saa ikinä mitään kivaa keneltäkään XD Niin tänään meinasin sitten väkertää omenapiirakan tai jotain muuta kivaa huomiseks! Ku äitin synttärit on lauantaina, niin pääsen myrkyttämään monta sukulaista mun herkuilla 8DD MUAHAHH! No ei vaan, mä oon perkeleen hyvä leipomaan. 


Värjäsin myös hiukset sunnuntaina! Tää väri vaan otti jotenkin tosi oudosti kiinni. Oli virhe kokeilla uutta vaalennuspaskaa kun se ei ees perkele vaalentanu mun luonnollista hiusväriä melkein ollenkaan. Mulla on jo nyt jäätävä ikävä pinkkiä : ( Mutta kyllä mä vielä yhtä väriä kokeilen ennenkun EHKÄ palaan pinkkiin. Ellen sitten halua Gazetteen pinkkiä... MÄ EN TIEDÄ AA XD Mulla on liikaa värejä niin rupee olemaan kauheet valinnan vaikeudet. 

DUN DUN DUN ENÄÄ KUUKAUS IIIIIIIIIIK! APUA!! 
Mä rupeen jo sekoomaan... Pitää ostaa rauhottavia. Eihän tästä mun elämästä tuu muuten yhtään mitään!!

2 kommenttia:

  1. Voi ei tota ikea kuumetta.... mun pitää varmaan varastaa joku rekka töistä, ei pakettiauto kuitenkaan riitä sille reissulle XDDDKASLÖG

    NIIIIH... EI VOI VAAN HAKEE SAIKKUA JA PARANTUA PARISSA PÄIVÄSSÄ. PITÄÄ HINATA ITTEENSÄ SINNE TÖIHIN KUOLEMAAN. "NO KU YY" ÄLÄ SELITÄ AAAAAAAAAAAAJÖDHBKTMLr,

    Mä ostan jotain norsujen nukutusnuolia, että saan sut rauhoittumaan seuraavien viikkojen aikana. Ei sua kestä muuten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOI EI TOTA KUVAA XDDD

      ... NOKU WÄÄ! XD Kaikkee TARPEELLISTA! ei mitään turhaa : ))))))

      Ei. Nössöt hakee saikkua!

      EI AUTA AAÄSÖFKASPKFASOHFASOKHFASHFASHKFF!!

      Poista