torstai 8. marraskuuta 2012

Koskaan IKINÄ en osta kenkiä

Ainakaan melkein ikinä.. : ) 
Mut näitä ei oikeestaan lasketa ku oli ilmasia perkele!! Maksoin yhteensä näistä ihanuuksista 10€!! Ja vaikka oliskin ollu kalliimmat niin kukaan ei edelleenkään tarvii syitä kenkien ostoon XD


Hups? Kuinka monta kenkälootaa kuvasta löytyy dindindiiiiin.
Tältä näyttää aina ensimmäiset kuvat mitä otan... Jompikumpi katti on AINA eessä.
Lego on niin kuvauksellinen ♥
Nää taitaa valehtelematta olla ekat ruskeet kengät mitä oon ikinä ostanu! Tai sit oon super dementikko.. On mulla ne yhet leopardi tennarit ja korkkarit ja ne kultaset Rukitennarit, mut ne ei oo ruskeita.. 
Mulla oli pieni huoli näitä tilatessa että kuinka karseet nää mahtaa olla jalassa.. Mut oi~ Turhaan huolehdin!! Nyt vaan sitten odottelemaan kesää tai joitain juhlia joihin mut kannetaan sisälle, että pääsen käyttään näitä!!! Kuvat ei anna oikeutta, nää on aivan mahtavat ♥
Tilasin myös 3 mekkoo, nää 2 kengät ja yhen huulikiillon.. Kaikki makso yhteensä 50€ :DDDD Että silleen. Ilmasta perkele! 

Muut mekot on jo päässy käyttöön, mutta tää vielä jäi odottelemaan! Oon ettiny täydellistä kukkakuosista mekkoo ties kuinka kauan niin vihdoin :D
Tänään ku tulin töistä (vidd että ketutti taas niin etten kestä..) niin rupesin heti siivoomaan. Meni pari tuntia hinkatessa, enkä sit ees ehtiny imuroimaan ennenku meinasin nukahtaa pystyyn perkele XD


Lego on kunnon äijä

Lähetään ens viikolla VIHDOIN LAIVALLE PERKELE! Oon valittanu mun laivahimoa siitä asti kun täytin 18.. Koska sillon viimeks oltiin laivalla.. Että niin. Miettikääpä sitä! Kukaan ei vaan oo suostunu lähtemään mun kanssa, niin uu nyt vihdoin!!! *w*  En malta oottaa!!!!  

Mun eka kysymys saattoi olla "Mitkä kengät sitä sit ottas..? Mitkä kengät sä otat?!" 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti