maanantai 8. marraskuuta 2010

When I'm falling down, will you pick me up again?

Mä en taida tykätä talvesta.. Talvi on kivaa ehkä öö.. Jouluun asti ja sitte saa riittää. Koska joulu ei tunnu joululta ilman lunta.. Tosin mun mielipide muuttuu aina ajokelien mukaan. Tai sit ei.

Käytiin Jyväskylässä kiertelemässä viime tiistaina Saanan ja poikien kanssa. Käytiin Genghis khanissa syömässä joka on Jykylän parhain mesta. Oli myös ihan pakko ostaa ne kengät joita himottelin.. Tosin tottakai löysin sitte vielä yhet jotka täytyy vielä saada.. This will never end!!
I'm in love~
Lähettiin laivalle tosiaan Saanan, äidin ja veljen kanssa viime keskiviikkona. MS Baltic Princess. Saatiin ilmanen matka ku shoppailtiin ni nyt sit päästiin käyttämään se ku sain töistä vapaata.
Omalla autolla mentiin, oltiin yötä laivalla, käytiin virossa ja sit takas. Voi sitä alkoholin määrää 8DD Oon käyny laivalla varmaan ainaki 50 kertaa mutta tää oli kyl kaikista masein reissu! Eikä tietenkään johdu seurasta mitenkään. "Hei.. HEI! Miten tää kortti toimii....." *Turvamies tulee apuun* "*Voiha vidd..* Kiitos...."
Meillä oli hauskaa hytin vessassa
Ja ihan selvinpäin oltiin Teräsbetonin keikalla (Suvi Teräsniska). Tsiisus ku sillä oli qma basisti.
Tuli kyllä tanssittuaki ihan kiitettävästi, kierreltyä baarista toiseen, pelattua yms. (Perkele ku äiti voitti 40€ pelikoneesta..) Aika meni helkkarin nopeesti ja hyttiin taidettiin raahautua joskus 4-5 aikoihin. Herätys oli seittemältä 8DD
Massia meni ku roskaa, mutta saatiin kyllä tuotua jotain kotiinki asti ettei kaikki menny kurkusta alas.
Kiva kello paatista, en muista hintaa.. Päälle 50€?
Versacen Versus - hajuvesi jota oon himotellu jo ikuisuuden. 47€
Ja täytyyhän ihmisen pitää huolta nestetasapainosta (tai jotain..) Näillä pärjää hetken~
Oltiin kotona torstaina jo joskus 20.30. Olin saanu postista kivan pikku paketin jonka hain sit perjantaina. Sneekpiikkiä tässä, mutta lisää sit joskus myöhemmi :)
Perjantaina lähettiin myös porukalla @JKL baareihin. Tosin tälläkertaa olin ihan selvinpäin!! Tää selväpäisyys johtu kyllä ihan siitä että mun piti sieltä suoraan lähteä 2am töihin..

Ja tänään töissä törmäsin ehkä maailman ihanimpaan kissaan~ ♥ Silittelin sitä siinä jotain 10min ja seuras mua kerrostalorapuista toiseen ja ku yritin juosta sitä karkuun ni se seuras kiltisti perässä. Sitte ku menin autoon ja olin lähössä ni siinähän se kissa oli mun vieressä nätisti istumassa.. Sulin. Ei herranjumala oikeesti ;__; Se oli niin lutunen ja nätti vielä kaikenlisäks. Jos mä vielä nään sen ni tuon sen kotiin..

Keskiviikkona sit ottamaan Mr T:n kanssa tatskaa~ Can't f'n wait! Jos siinä samalla saisin väkerrettyä itelleniki seuraavan ajan. Ku palkkapäivään on sit kuitenki enää vaan jtn 5 päivää~

Ah, live is purrfect!

J is over and out

0 kommenttia:

Lähetä kommentti