maanantai 29. marraskuuta 2010

Jotenkin mun blogimerkintöihin kuuluu aina jotain kenkiin liittyvää..

Ladies and gentlemen, tonight I bring you... *drumroll*

17.12.2010 - Live Nation & Renegade present: Pendulum DJ set & Felix Da Housecat + Guests (K-18) @ The Circus, Helsinki
18.12.2010 - Live Nation & Renegade present: Pendulum (LIVE) + support (K-18) @ Kaapelitehdas, Helsinki.

How f'n awesome is that bitches!? Ostin tosiaan Saanalle synttärilahjaks lipun tonne Pendulum DJ settiin ja bubuyaogvjbd! Taidetaan hieman kuolla... Jep... Todellakin. Varsinkin kun DJ setin lippuun kuuluu afterpartyt Neon Clubilla 05-12.. Ohai, biletetään koko helkkarin yö ja aamu 8D Jos jaksaa.. Sen näkee sitte. PepepepeperkeleenPendulum ♥

Mun huoneessa leijailee atm uusien kenkien tuoksu, koska käväsin pari tuntia sitte hakemassa postista tämmöset boxit:
 Joiden sisältä paljastui oi niin ihanat kiilakorkokengät 12cm korolla ja 3 cm platoolla *w* Ainoo miinus näissä on se, ettei oo vetoketjua. Mä ja kengännauhat ollaan kavereita.. Not.
Ja samalla tilasin randomisti nää mummontappokengät.. Tsiisus, korkoo 13cm ja platoota 2cm. Tilasin nää ihan vaan hinnan takia, ku mietin etten kuitenkaan kuole 15€ jos en niitä sit lopulta käytäkään :D

Ja vihdoinkin sain ostettua itelleni kaks mekkoo. Oon himotellu jotain mekkoo iäisyyden ni nyt otin itteeni niskasta kii ja ostin H&M:ltä nää:

Ah niin hyvä kuvanlaatu tossa punasessa ♥ Mut näitä kyl tulee näkymään ihan päälläki. Koska toi punanen on esim jotain täydellistä, niin on kyllä toi toinenki aaahahh~ Haluun baariin esim nyt, kiitos.
Tohon punaseen mekkoon pitää vaan vielä hommata punaset korkkarit ni elämä olis täydellistä.. Ja oon edelleenkin sitä mieltä että nainen ei tarvii tekosyytä kenkien ostamiseen.. XD

Samalla reissulla mentiin kattomaan Saanan ja Tuomaksen kanssa Harry Potter and The Deathly Hallows part 1. Joka oli aivan f'n AWESOME!!! En itkeny.. Enpä. Mut  nii.. Voi vaan kuvitella kuinka perse repee kakkos osassa ku ykkösessäki jo oli ihan hajalla :D
Oli kyl paras HP leffa tähän mennessä.. AHSAGFOAHSG!

Lauantaina mentiin Sallalle ja Lauralle istumaan iltaa, juotiin (terästettyä) glögiä joka oli aivan sairaan hyvää, ja nautiskeltiin muutaki. Loppuillasta Saana ja mä lähettiin nolotähkään ja sieltä sit jatkoille. Selvittiin sänkyyn vasta 8am XD Mulla olis ollu random synttärit ja parturi sunnuntaina mut mä en vaan millään jaksanu nousta sängystä ylös. Univaje ja yön yli bailaaminen ei jotenkaan oo hyvä yhdistelmä. Viikon sai taas tehä töitä 10h / päivä perse hiessä :D Mut onneks tää viikko on taas helpompi.

Janna is over and out

0 kommenttia:

Lähetä kommentti