tiistai 15. kesäkuuta 2010

忍者

"He looks like he belongs in a boyband"

Katoin eilen vihdoin ja viimein Ninja Assassinin ja pakko sanoo että OMFG. Pakko antaa Rainille aka Raizolle propsit TÄSTÄ.

Rupesin vähän varauksella kattomaan sitä leffaa ku kyseisestä aiheesta saa helposti tehtyä tosi shaiban.
Mutta se oli kyllä helvetin hyvä, suosittelen!

Käytiin tänään Saanan kanssa taas Jyväskylässä vähän pyörimässä niin mukaan tarttu pari asiaa, vaikka ei oikeestaan mitään pitäny ostaa XD ..Paitsi kengät.

Oli niin halvat etten voinu vastustaa, -50% 8D Ja noilla on hullun hyvä kävellä. Haikailen vaan syvästi Dinskoon pääsemistä, että saan toiset kiilakorolliset kesäkengät joita oon himonnu tässä jonkin aikaa (ihanku olisin halunnu aina kaikkea ties mistä asti XD). Juhannuksen jälkeeeen shoppin'/drinkin' tour!

VIHDOINKIN löysin laukun. Toi mun vanha hopeinen rupee kohta räjähtämään (mutta käytän sitä silti vielä koska se on niin ihana) ja oon ettiny uutta laukkua vuoden päivät. Nyt sitte törmäsin halpaan ja just sopivan kokoseen laukkuun Seppälässä.
Himoitsin siellä myös yhtiä korkokenkiä, muttei ollu mustia :(


Paidat Carlingsilta molemmat -50%. Tota leopardia oon katellu siitä asti ku se sinne tuli ja nyt otin kotiin mukaan viimesen, just sopivan kokosen kappaleen~
Ja ruutukauluspaitaa oon kuolannu myös ties kuinka kauan, tohon vaan tissivyö ni se ei näytä niin isolta :D

Ja bongattiin myös vetoketjukorvikset jollasista oon haaveillu. Harmi vaan ettei ollu mitään kivempia värejä ku noi kaks :(

Huomenna RUMAAN med.. Ihmiset! Niin hullu baarihimo että asojfasfag. Ja Ruma on vaan ke-to k18, ni nyt saa hyvän syyn mennä 8D

BLöpböablabp. Lauantaina olis kai tarkotus lähtee sataman yöhön? Pakko päästä benjihyppyilemään, jos siellä on tänä vuonna semmonen!!!!!!!!

Blöpblöpblöp Janna kuittaa. Vaikka mulla oli jotain muutakin XD Mutta unohdin hah!

2 kommenttia:

  1. IHANA toi ruutupaita !!!! ♥ ja leopardiki on söpö :3

    VastaaPoista
  2. Niin on *w* Se on ihanan pitkä ja semmonen ah~ Ruutukauluspaidat ♥ Mau~

    VastaaPoista