tiistai 25. toukokuuta 2010

"Reita on kyllä kaikista kuumin Gazesta"

- Oon opettanu mun aviopuolison hyvin ♥

Meitsi f'n VALMISTUU!
Ei *************** sitä kahen viikon stressiä ja hermoilua ja tsiisus. Se ei ollu enää terveellistä. En oo ikinä ennen stressannu varmaan noin paljon. Mutta tiistaina asiat selvis ja nyt on varmennus että valmistun, top arvioitu josta sain 4/5 ja ah, freedom!
Ette osaa kuvitellakaan tätä onnellisuuden tunnetta mikä mulla on päällä tällä hetkellä.

Eilen oli tosiaan viimenen top-päivä! Oli kyllä oikeesti hauskat 2kuukautta~ Työkaverit oli mukavia ja itse työ myös, mutta olihan se kyllä pidemmän päälle vähän rankkaa.
Alamaiset (eli tettiläiset) oli myös kivoja ♥ Olin niiden joku mikä valvoja lie, opetin niille asiat ja keksin niille töitä. Niitä oli 4 koko aikana.
Sain nää lahjaks~ Toi paita on ihan mahtava!! XD Kiroileva Siili rokkaa ja toi väri on ihana ♥ + kaikkihan rakastavat suklaata~
Odotan ihan innolla maanantaita että pääsee viimestä kertaa kouluun. Enää viikko ja sitten se on ohi~

Viime viikon perjantaina grillailtiin meillä koska oli niin kiva keli~ Oli kyllä sen verran hauskaa, että tekis mieli grillata heti uudestaan! Hengailtiin nurmikolla pelaten juomapeliä jne. Siinä oli kyllä niin tapposäännöt ettei mitään rajaa XDDD Miten niin olin wasted?

AAA AgpoajgÅPSogj tätä tatuointikuumetta. Kun kerran oot sen kokenu, niin pakko saada lisää. Jos tässä valmistujaisbileiden jälkeen 8DD EN JAKSA ODOTTAAAAAA!!
On muuten huvittavaa että sanotaan: "kadut sitä kuitenkin". Oma kroppa, oma mieli, oma päätös.
Tai se että peittää uuden tatuoinnin toisella. Niitä on tullu Smoshien kautta nähtyä XD
Myös sekin että minne se mennään ottamaan, sitä kannattaa myös miettiä. Blablablaa. Mulla on mun tatuoija jolla aion ottaa ainakin muutamat seuraavat, koska Jouni ♥ He's my man~ Mutta jokaisen oma päätöshän se aina on. Mulla on vaan vielä toi äidin pehmittäminen kesken. Tykkäähän se tästä mun tatuoinnista, mutta ei se silti oo kovin innoissaan.. Mutta ei se toisaalta kuitenkaan valittanu ku mainitsin alottavani half-sleeviä asap ♥

Meillä oli huimat suunnitelmat tälle viikonlopulle mutta ne ei oikein sit onnistunukaan :( Eilen piti mennä käymään Elisalla ja tänään piti mennä Tuomakselle partyilemaan. Mutta päädyttiinkin eilen syömään mansikoita ja katsomaan leffaa Saanan kanssa. Tänään partyillaankin sitten sivistyneesti meillä kolmistaan. Käy se näinkin!!
Nam ♥ Kesän ensimmäiset mansikat~

Paistettiin myös lettuja torstaina R:n kunniaks!! 8D
Mä tein taikinan, Saana paisto koska olin laiska XD Oli namia~ ♥

eBay ♥ Oon tilaillu sieltä taas kaikkea ihan kuola poskella. Mähän sanoin että se koituu mun turmioks XD

5 kommenttia:

  1. Otappa siitä su mekostas kuvia ku haluan nähä !

    Vielä viikko koulua ja sit loppuuu <3 Paitsi sen paskan esitys viel. En haluu. Eikä mul oo kuviakaa jos niitä piti ottaa.

    Ah Jouni <3 Kannattaa melkee mennäkki sinne halvalle ja paskalle jonka tatska sit pitää peittää. Hohhoh~~

    VastaaPoista
  2. Näät sen sit ku tuut mun bileisiin beibe ♥

    NIINPÄ! Mut sillä ei oo periaatteessa mitään väliä ku ollaan saatu jo numerot 8DDD Ei muuten mullakaan oo... Pitiks niitä ottaa??? :oooooooo

    JOUNI!!!! Se on niin uskomattoman hyvä ja se on vielä siihen nähden halpaki ♥ HAHAHAHHAHAHA niinpä dissaan ikuisesti.

    VastaaPoista
  3. Mitänää laitat sit sinne päättäjäisii hä ?

    Emmä tiiä ? Mut jos se esitelmä pitää tehä ni luulis..... Nojaaaaaa.

    Joo oli aika lol <3

    VastaaPoista
  4. Noku emt.. Kai mä laitan ihan sen mekon minkä ostin joskus ja sit ne korkkarit. Vai wut.. Tai siis laitan just ne mitkä laitan mun valmistujaisbileisiinkin evotan yy XD
    Mitä sä meinasit was?

    Nii no tekee sen vaan jotenkin asåpogjag

    VastaaPoista
  5. Okeei : D kaimmä sen jonka ostin jkl sen mekooon.
    Ja sit ne yhet kengät. Joo nii sitähä minäki

    VastaaPoista