torstai 25. maaliskuuta 2010

"Te ootte tämmönen pieni epäonnistuminen.."

Mulla oli jotkut uskomattoman mahtavat suunnitelmat, että mitä kirjotan.. Mutta sitten unohdin kaiken lol :D No eilen kuitenki alko viikonloppu. Mitä sitä kouluun menemään kun ei oo opettajia.

On tällä hetkellä jumalattomat kevät/kesä fiilikset ja tekee koko ajan mieli uudistaa jotain. Oli se sitten vaatekaappia, ulkonäköä, sisustusta jne. Varsinkin nyt, kun Joni (aka rakas 20v veljeni) muuttaa lauantaina Jyväskylään niin on tullut käytyä huonekaluliikkeissä enemmän kuin tarpeeksi. En oo vieläkään ihan sisäistäny asiaa, vaikka oon ollu siitä niin innoissani. Vihdoinkin saa ton nurkista pyörimästä.
Kuvitelkaa.. Kenkähylly *w* Sitä ollaan äidin kanssa suunniteltu mulle tässä hetken aikaa. Ette uskokaan, kuinka sellanen tulis tarpeeseen niille about 20 omistamalleni kenkäparille. Kuolaan jo pelkästä ajatuksesta.

Noi mun on yksinkertaisesti _pakko hommata. 25€ = ei todellakaan suolaista. Pakko pakko pakko saada. Noiden lisäks voisin vielä unelmoida kultaisesta päiväpeitosta. Olis kiva saada vaihtelua tohon nykyiseen mustaan.

Himoitsen myös niitä 9 (?) pakettia joita on tullut tilailtua eBaystä. Pitää kyllä rajottaa nyt. Se syö kaikki rahat. Teen sitten jonkun yy eBay postauksen, kun oon saanu ne ja näytän mihin kaikkeen (turhaan) on tullut tuhlattua.


Väkertelin myös jokunen päivä sitten uudet kynnet, jotka on lievästi randomit XD Sain keväästä ja jostain japsilandian kynsilehdestä inspiksen. Hieman räikeät moi. Hyi kun kädet kuivaa tuolla ulkona kylmässä x tuulessa.
Huomenna sitten pitäis mennä tekemään Saanan siskolle, Sussulle kynnet. Tein pari viikkoa sitten Meijulle joten nyt on sitten Sussun vuoro :D

Himoan niin Viroon.. Ollaan sitäkin suunniteltu äidin kanssa, mutta ensin pitää saada kaikki muutto yms. sählingit kondikseen, ennenku voi mitään tommosta laittaa lukkoon. Sen verran on ollu kuitenkin hektistä.

Tänään käytiin myös kavereiden kanssa keilaamassa! Oli hauskaa pitkästä aikaa~ Hävisin.. Saanalle. Miten Saanalle voi ees hävitä? No kerta se oli ensimmäinenkin! XD

Harmittaa vähän, kun ei huomenna mennäkään Elisan ja Saanan kanssa baareihin, mutta nou money. Toivottavasti kuitenki päästään sitte asap! Kaikilla on kuitenkin jumalattomat baarihimot.


Lopetan tämän ihanan postauksen kattiini (Ossi), jolla on niin paljon kevättä rinnassa etten kestä kohta enää XD

Janna kuittaa.

4 kommenttia:

  1. Ossipossu <3

    Saat tuua mulle viinaa Virosta. Sillee tuliaisina ettei mun tartte maksaa. Yh oisin nii halunnu baariiii mut jos sit joskus. Iha homoo tämmöne.

    Hei mää löysin yhen jutun muute ebaysta mut hukkasin sen jo tai sit se jo ostettii. Mut jos löyän ni sähä tilaat sen mulle <3

    VastaaPoista
  2. Ossiii ♥

    En tuo sulle yhtään mitään HAHA! No niinpä :(

    Evo! Sano jos löyät ni mäpä tilaan!

    VastaaPoista
  3. hei janna sain HULLUN hyvän idean. ehkä paras piiiitkään aikaan! saat tehä munkin kynnet täs heti kun vaan haluut!;) eli esim. heti toukokuus ku kotiudun... i'm up for it!

    VastaaPoista
  4. Joo!! Ihan mielelläni! :D Oon ny jääny koukkuun ihmisten kynsien väkertämiseen, se on kuitenki paljon helpompaa ku omien tekemine.

    Pitäs vaan tulostella jtn esimerkkejä että mitä voisin tehä, ku mulla on kaikki kynsilehet koneella :( Ja ku oon tilannu eBaystä niin paljon kaikkia kivoja kynsijuttuja ni voin tehä mitä vaan *3* ♥

    VastaaPoista