lauantai 29. marraskuuta 2014

All dem kitties, randomness and x-mas wishes


Elossa ollaan hoi!

Oon uppoutunu animu nörtteilyihini ihan totaalisesti ja kattonu ties kuinka monta sarjaa tässä kuukauden aikana. Ostanu lisää mangaa ja lukenu niitä ihan kuola poskella! Samaten piirtäny/yrittäny piirtää. 

NANAa pitäis saada lisää, ku se on vaan niin prkleen hyvä!  

Mut joo! Nu'estin keikalle oltais oltu menossa, mutta ei saatu lippuja. Mutta varmaan toisaalta ihan hyvä, mitä nyt noita keikkajuttuja lukenu niin se ei ehkä ollu ihan mun juttu kuitenkaan.. XD Eniten harmittaa kun ei tullu nähtyä Emmaa ja muita ihmisiä kun ei Helsinkiin lähetty :(

Korjataan se "menetys" sit menemällä Maaliskuun 21. päivä Seinäjoen Rytmikorjaamolle kattomaan Devin Townsendia. Ennen sitä olis Slipknot Helsingin Jäähallilla 15. Helmikuuta!

Mitään J-keikkoja ei VALITETTAVASTI PERKELE oo ilmotettu.. Toivottavasti nopeesti tulis jotain hyviä, ettei vierotusoireet ylly kovinki pahoiks.





JOSKUS on tylsää! En oo näitä kuvia tänne tainnu vielä laittaakaan :D Lyhyet hiukset on bestest, mutta on se välillä hauskaa kokeilla jotain muutakin välillä hoh!

Oon parina viikonloppuna ollu Ninan ja Jonin riesana! Rumassakin on tullu nyt käytyä pitkästä aikaa! Ja muutamissa muissakin baareissa.. :D Ihanaa välillä päästä JKL baareihin, kun niissä nykyään niin harvoin tulee käytyä.

En kestä Vaniljaa ku se on niin söpö! 
Työpaikan pikkujoulut oli toissa perjantaina, joista ihmeen kaupalla selvisin hengissä. Se perjantai ei kyllä ollu mun päivä.. Nimim. Naamaan sattuu vieläki.. Pitäis vaan jättää menemättä töihin jos ei oo nukkunu kahteen yöhön 2h enempää :D
Mutta joo, hauskaa kyllä oli! Lauantaina ei sitten niinkään... Oli vähän oloja :(

Ens viikonloppuna olis vielä yhet pikkujoulut ja sen jälkeen ei muita ookaan, ellei pidetä sit porukoilla jotain!

Porukoista puheen ollen ne lähti Teneriffalle viikoks! Ja arvatkaa keillä on tällähetkellä 4 kissaa kämpässä (jos mua ei lasketa)... KOSKA! HAH!


Dem feels



SANOKAA MOI JASULLE! *3* Se on niin söpö etten kestä! Ja se on semmonen sylikissa ettei oo tosikaan! Siitä ei pääse hetkekskään eroon kun sen on aina pakko päästä syliin :D Plus sillä on 7 varvasta ♥ Se on niin lutunen! 

Arvatkaa kenen Dropbox on täynnä kissakuvia... Kissamummo Janna tässä moi.. 

Maanantaina saa VIHDOIN avata ensimmäisen luukun! Janne osti mulle Star Wars ja Transfromers joulukalenterit *3* Sit mulla on se arpakalenteri, koska se on pakollinen joka vuos! 

Mutta eniten Joulukuussa, heti Joulun jälkeen tietenkin, ootan sitä että saan BORNin ja MEJIBRAYn uudet levyt käsiini!! AAAA!! Ei malttais enää odottaa! Samaten uus ja viimenen Hobitti!! Mä niin itken... 

Tilasin itelleni joulu/synttärilahjaks Gazetten uusimman HERESY only limited edition DVD:n, jonka kyllä saan vasta joskus ens vuonna mutta :D Jaksaa melkein oottaa..

Joulu/synttärilahjatoiveita, mulla ei oo mitään ihmeellistä, ne perus jutut mitä aina XD En minä tiiä!

Tatuointilahjakortti AS ALWAYS! Se on se mitä aina eniten toivoo XD
Kaikki Gazetteen liittyvä.. Tosin niitäkin voi olla aika vaikee ostaa, koska multa puuttuu enää "vaan" 3(?) levyä. Paitsi normaaliversiot joistain albumeista puuttuu. Mutta kuitenkin! 
STAR WARS/Lord of The Rings/Hobitti/MARVEL juttuja!
Despa/BORN/MEJIBRAY juttuja!
HIMYM complete dvd boksi!
Fantasiapelien lahjakortti koska manguuuuu!!
Uus tietokonetuoli (perseeseen sattuu atm ihan pirusti)
Vallilan juttuja
Lentoliput Japaniin kiitos!
Ja Reita tänne mun luo.

Eipä muuta XD Piece of cake!





Despasta puheenollen!! Uus rakkauspaita ♥ Oon himoinnu tota Despan ZERO (koska ZERO ♥) paitaa tossa värissä ja valkosena ikuisuuden! Niin nyt vihdoin löysin sen eBaysta! Kisa oli kova, mutta minä voitin! So happy *3* Nyt tahon sen valkosen version.. XD


MUTTA HYVÄ SUOMI, TASA-ARVOINEN AVIOLIITTOLAKI!! TÄTÄ OLLAAN ODOTETTU!! WHOOOOOO! ♥


1 kommenttia: