maanantai 20. toukokuuta 2013

You have to party while you're still young


Tosin olo on kyllä vanha.. Armotonta ryyppäämistä. Huh. Kesä on semmonen jännä että tekee mieli istua vaan nurmikolla ja kallistaa kuppia. Tosin ei kyllä olla istuttu nurmikolla... Mutta kuppia ollaan kyllä kallistettu!! Vasenta rannettakin (joka murtu sillon 2 vuotta sitten kai) on ruvennu taas särkemään ihan perkeleesti niin ei auta ku käyttää rannetukee töissä, muuten ei tuu mitään. 21 vuotias 80 kehossa. 

Well I do feel old..  Holy shit the amount of drinking. Phew. Summer does strange things to you, I feel like rolling around on the grass and drinking my ass off. My left wrist started to hurt like fuck again (the one I broke 2 years ago, by falling the stairs), I have to use that frigging annoying wrist support. I'm 21 living inside 80 old body. We had +29'c yesterday! ♥

Viime viikonloppuna menin taas Jannelle hengaamaan ja kattomaan Gazettea! Tarkotuksena oli nollata ihan totaalisesti. Ja siinä muuten onnistuin! 
Oli ihan super duper hauskaa as always ♥ "Kyllä mä piristyn kuhan saan vähän Reitaa" Joo.. XD
Last weekend we had Gazeweekend med Janne, once again! Well I've told you that you can never watch too much Gazette. I meant to drink my ass off and reboot myself.. Well I succeeded at my mission!! XD "I will cheer up when I watch some Reita" Yeaaaaaaah XD 


Viime perjantaina Ari ja Laura tuli tekemään mun elämästä jälleen helvettiä! Lauantaina kävästiin kaupoilla ja sitten tein niille kerrankin kunnon ruokaa. Sushia OMNOMNOM ♥ Sitten alkoholia.. Suomen peli.. Kyllähän sen jo alussa ties että noi paskat mitään saa aikaseks. Silti se pisti vituttamaan ku ei onnistunu ees pronssia saamaan saatana. 
Ari and Laura came here last friday, to make my life a living hell. On saturday we went shopping and for once I made some proper food to them! Sushi OMNOMNOM ♥ And ofc some booze. Watched some of the hockey. Fucking Lions, you SUCK BALLS!! I would've been better player than them. I knew that they wouldn't win anything but still makes me mad XD

Sitten illalla Euroviisut! Keksittiin siihen sitten toki juomapeli. Eihän siinä muuten mitään hauskaa olis ollu. "Vidd tolla on rumat hiukset... JUO!". Eihän se Kristakaan pärjänny saatana. Mutta mun mielestä toi homma on aina poliittista paskaa, ettei ihmiset äänestä sen biisin mukaan vaan ihan muuten vaan stna :D
And OFC we watched the Eurovision song contest! And ofc we made a drinking game out of it. It would have sucked without it XD "Shit that bitch has ugly hair.. DRINK!". I think that Eurovision voting thing sucks ass. It's just some political shit. But what ever XD 

Aamuyöllä meillä tuli sitten mahtava idea että värjätään mun hiukset. Tuhannen tuubassa yms. Mutta näistä tuli hyvät! Nyt mulla onkin ollu sitten kaikki mahdolliset värit mun päässä paitsi vihree.. Jota en kyllä ikinä taida kokeillakaan. Ellei löydy joku super hieno vihreen sävy. Katotaan vaan niin mulla on seuraavaks vihreet hiukset. Säälin jo valmiiks Heliä, kun keskiviikkona on parturi XD Sen silmät varmaan sulaa irti.
And in the middle of the night, we had the awesomest idea to dye my hair! Drunk as fuck ofc. But these came out great!! Now I think I've had every possible hair colour except green. And I don't think I even want to try that XD But lets just see.. Next time I'm gonna have green hair. 

Notice my pink shirt!
Meilläpä olikin eilen +29'c ♥
Laura ja Ari lähtikin sit vasta tänään! Tällä viikolla pitäis tehä kunnon siivous kun en ees tiiä millon tässä läävässä on pesty lattiat. Parveke pitäis pestä yms. Ikkunoiden pesu houkuttelee niin paljon...... SAA NÄHÄ JAKSAAKO XD
Laura and Ari left today. And I should do a whole apartment cleaning shit. Wash the windows and floors etc. Kitchen is clean! But everything else needs cleaning XDD 

May LivBox!
Tällä kertaa ne oli evottanu jotain mun LivBoxin kanssa ja mulla meni ikuisuus ennenku sain ton. Laitoin niille viestiä että MISSÄ SE ONNNN, niin ne sitten lähetti uuden. Ei haittaa kuha vaan sain sen ♥ Oon vasta kokeillu tota kynsilakkaa ja oon ihan rakastunu *3*

Perkele.. Forkkasin äsken mun kännykän, ku ei mun oo onneks pitäny tehä se ku vuos. Niin tottakai feilasin sen homman ja forkkaamisen jälkeen mun kännykkä ei enää tunnistanu niitä tiedostoja mun muistikortilla.. Niin piti sitten forkata muistikorttiki. JA SINNE MENI KAIKKI MUN PELITALLENNUKSET WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! T___T Just olin pääsemässä 2 peliä läpi ja tohon asti pääsemiseen meni pari kuukautta.. Perkeleen perse. No mut on ny forkattu saatana!
I just formatted my cellphone.. I've been meaning to do that for like a year. Ofc I failed the whole damn thing. After I formatted my phone, it didn't recognice my microSD-card.. So I had to format it also.. AND THERE GOES ALL MY GAME SAVINGS WÄÄÄÄÄÄ!! T______T I was just about to finish 2 games and it took me over few months to get that point. FUCK DAT SHIT! 

Ens viikonloppu pitäis saada vapaaks että pääsis Tampereelle!! 
I need to get next weekend off so I can go to Tampere!!
Nyt keskityn dataamiseen ♥ 
Now I shall nerd ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti