tiistai 20. syyskuuta 2011

Ruma, ei paha

Wie geht es Ihnen?
Voisin esim kuristaa Yodan nyt... Kirjotin perkele vaivalla tähän settiä varmaan 15 minuuttia ja olin JUST SAANU SEN VALMIIKS, niin Yoda tulee tyytyväisenä saatana näppikselle ja tuhoaa kaiken. LEFU! On toi katti vaan niiiiiiin ihana~ 


Mutta joo.. Mentiin taas jälleen kerran viime perjantaina.. Rumaaaaan! Ylläri pylläri~ Mä meen sinne aina kun vaan voin hoho! Tällä kertaa meitä oli mun lisäks Saana, Meiju ja Sanelma. Oh mi gosh! Sussu tuli meille siks aikaa kun me aloteltiin, mikäs sen ihanempaa ku kattoo ku toiset juo! XD Tuomaskin tuli hengailemaan baariin vähäks aikaa ja oli siellä muitaki mut niih. Käytiin Meijun kaa jossain vaiheessa Shakerissä juomassa Dr Lovet ja ai että en kestä kun se on niin uskomattoman hyvää~ Sen jälkeen sit takas Rumaan sheikkaan bootya! Tällä Ruma reissulla hommasin vihdoin ja viimein jotain mitä oon halunnu ikuisuuden! *drumroll*
Oi kyllä! Tää on vaan niin hieno!
Ja nyt voitteki sit henkisesti valmistautua perkeleelliseen naamakuvien raiskaukseen.
Illan asu JEE! Mua nauratti super paljon kun Saana otti näitä kuvia.
Siinä ne vaan dataa kun mä olin ihan bilefiiliksissä!
Joten viihdytin itseäni ottamalla naamakuvia~
Ja tää on vaan niin tärkee että oli pakko laittaa tänne!
Absolutisti palveluksessanne!
Mä kyllä tiedän kuinka paljon Saana mua rakastaa
Sit Yodaki tahto mukaan! Ei päässy, hah!
Mut oli kyllä taas kiva viikonloppu! Ens viikonloppuna Laura tulee tänne pitkästä aikaa!! Ärsyttää vaan kun mulla on töitä mutta ei voi mitään ku oon just pyytäny muut viikonloput vapaaks. Koska kohta on PENDULUUUM! WHOO! En malta odottaa hihi~!! Sit perjantaina jos on hyvä sää niin laitetaan Jonin kanssa mun auton musiikkivehkeitä kondikseen! Eli survastaan subi takakonttiin muhahahahaha!! Pitää ostaa uudet etukaiuttimet sit sen jälkeen kun ehdin/jaksan! Oi kyllä kohta jytisee~!! (tunnen itseni tällä hetkellä kovinkin suureksi amikseksi.. Et varokaa vaan korpilahden retardit). Retardeista tuli mieleen toi äskinen teini-idiootti joka veti tossa parkkiksella käkkäriä.. Kerrostalon.. Parkkiksella.. Käkkäriä.. Hävettää niiden puolesta.


Mut joooo! Tässä teille vähän lisää naamakuvia, jotka otin.. Joskus en tiiä miks.



Kattokaa kui söpösti se istuu butchiii!!
Ja tähän on taas hyvä lopettaa!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti