torstai 7. lokakuuta 2010

ZERO

En tykkää yhtään otsikoiden keksimisestä.

Yayayy huomenna näkee pitkästä aikaa Elisaa, kun mennään Saanan kanssa sen tupareihin/baariin!
Ennen sitä on kyllä tappava työpäivä mutta mitä pienistä. Sain myös nykyisen työn vapaapäiville samaa työtä eri paikkakunnalta, että töitä pukkaa huh.. Olis jo palkkapäivä ♥ Kuun paras päivä!

Ostin eilen kengät ku kävästiin äitin kanssa kaupungilla. Tosin kaikki ne tärkeimmät jutut jäi sit tekemättä kuten näöntarkastus yms. Mut ei se mitään ku sain nää ja karkkia 8D


25€ (-50%) from Andiamo. Makso kyllä vaan 15€ k plussa systeemin takia ♥ Olin ihan kuola poskella, enkä vaan voinu jättää näitä kauppaan. Noi on kyllä varmaan matalimmat korkkarit mitä mulla on, jtn 8,5cm tms :D Mut hyvä vaan!

Vituttaa se kun mun himoitsema mekko myytiin loppuun.. Sen kerran ku mä olisin tahtonu jonkun mekon niin tottakai se myydään loppuun! >: ( Perkele.
Kuten myös se että ei ostettu Saanan kanssa lippuja Pendulumin keikalle, ni seki kyrpii big time.

No mut : "Se on ihan sama"


Toinen eli uusin tatska jonka siis otin 17. päivä. Heti ku näin ton kuvan ni olin et "Ei vidd pakko saada tollanen tatska". 60€ eli perkeleen halpa!! En kestä.
Vihaan tätä mun leiskaa. Kuvat näyttää paskoilta ellei klikkaa niitä, mut se on voivoi :D

AKsfgakGa Nopee päivitys. Väsyttää ihan hullusti.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti